DRIVE.GE News.Drive.GE Drive.GE
     რეგისტრაცია : პაროლის აღდგენა
  Contact form
 
http://auto.drive.ge newcars http://news.drive.ge http://prava.drive.ge vin.drive.ge http://games.drive.ge vin.drive.ge  
     Audi
  BMW
  Chevrolet
  Citroen
  Fiat
  Ford
  Honda
  Hyundai
  Jeep
  Kia
  Land Rover
  Lexus
  Mazda
  Mercedes
  Mitsubishi
  Nissan
  Opel
  Peugeot
  Renault
  Skoda
  Subaru
  Suzuki
  Toyota
  Volkswagen
  Volvo
  სხვა
  SUPERCARS
  Ssang-Yong
  Formula 1
  AutoSport
  Tuning
ისტორია
მოდელები
სიახლეები
მდუღარე

AUDI TT
Audi TTS -ს „პადვესკის“ 2 რეჟიმი აქვს. Standart - საკმაოდ კომფორტულ მგზავრობას უზრუნველყოფს, ხოლო - Sport - ავტომობილს 10 მმ-ით დაბლა დაწევს და იგი კიდევ უფრო მყარი გახდება.

Audi-ს უკვე ჰყავს 250-ძლიერი TT – 3.2 ლ. ძრავით. მეტი სიმძლავრე, წარმოუდგენელი იყო, მაგრამ გამოჩნდა ვიღაცა, ვისაც ეს მაჩვენებელი არ აკმაყოფილებდა. თანაც, კომპანიის არსენალი სავსეა მოდიფიკაციებით საფირო S და RS - ასოებით. TT - უყურადღებოდ მხოლოდ ამ მომენტამდე იყო დარჩენილი.

და აი, ახალგაზრდების მოყვარულიც განახლებას დაექვემდებარა. ახლა TT -ში 2 ლ-ნი 4-ცილინრდიანი ტურბო-ძრავი - TFSI - იმალება. თანაც ჩვეულებრივი კი არა, ფორსირებული 272 ცხ.ძ-მდე და 350 ნმ-მდე გაზრდილი ბრუნვის მომენტით (სამუშაო დიაპაზონი 2.5 – 5 ათასი ბრუნვაა). 100 კმ/სთ-მდე აჩქარებას კუპე 5.2 წმ-ში ახერხებს, ხოლო როდსტერი - 5.4 წმ. მაქსიმალური სიჩქარე ტრადიციულად 250 კმ/სთ. ასე, რომ „S“, ავტომობილის დასახელებაში სრულიად ამართლებს თავის მოვალეობებს. კიდევ ერთი, გადაცემათა კოლოფი ავტომობილში 2-გვარი შეიძლება იყოს: 6-საფეხურიანი „მექანიკა“ და რობოტიზირებული S tronic.

AUDI TT
საწვავის დანახარჯი შერეულ ციკლში დიდი არ არის- 8 ლიტრი 100 კმ-ზე.


ამძრავი, TTS-ში სრულია. მასა კი 3.2 ვერსიასთან შედარებით 36 კგ-თ შემცირდა და 1394 კგ. (კუპე) შეადგენს. ამის მიღწევა ავტომობილის წინა და შუა ნაწილში ალუმინის გამოყენების შემდეგ გახდა შესაძლებელი. მისი უკანა ნაწილი ისევ მეტალის დარჩა. თუმცა, თვალით ამ ყველაფრის აღქმა შეუძლებელია. „S“-ს გარჩევა თუ მოისურვეთ ჩვეულებრივი „TT“-საგან - კარგად მოგიწევთ დაკვირვება. თვალში აუცილებლად ახალი ბამპერი, უკანა დიფუზორი, გამონაბოლქვის სისტემის 4 მილი, ხოლო დაბნელებისთანავე - დიოდის შუქები - მოგხვდებათ.

AUDI TT
TTS Roadster-ს საბაზო აწყობაშიც კი აქვს სრულად ავტომატიზირებული სისტემა რბილი სახურავის გახსნა-დახურვისათვის.


გადახალისებული „პადვესკის“ წყალობით, ავტომობილი მოძრაობისას უფრო მყარი გახდა. შეშვება-გამოშვების ახალი სისტემის გამო მანქანის ხმოვანება გაიზარდა. უახლესი სამუხრუჭე სისტემის წყალობით კი - უკეთესად ამუხრუჭებს. თუ „პადვესკას“ უფრო დაწვრილებით განვიხილავთ, უნდა აღვნიშნოთ, რომ Audi TTS-ი საფირმო Magnetic Ride-თაა აღჭურვილი. იგი „ამორტიზატორების“ მუშაობას გზის სავალი ნაწილის დაფარვის შესაბამისად არეგულირებს.

AUDI TT
სურათზე ავტომობილს 19-დიუმიანი საბურავები უყენია, მაგრამ შეიძლება უფრო ნაკლები მოთხოვნა გაგიჩნდეთ და 18-დიუმიანიც შეუკვეთოთ.


სპორტ-ქარის ოფიციალური პრემიერა დეტროიტის ავტოსალონზე, 19 იანვარს შედგა. მისი გაყიდვები კი ზაფხულში დაიწყება. ყველაზე მარტივი აღნაგობის TTS-ი კუპის გარეგნობით, 44 900 ევრო ეღირება.

AUDI TT
სალონში Silk Nappa - ტყავით შეკერილი ჩამჩისებური სკამები დაგხვდებათ. სხვათა შორის, უკანა „ფსევდო-სიდენია“ შეიძლება აიკეცოს და სასარგებლო მოცულობა 290-დან 700 ლიტრამდე გაიზარდოს.

ძალიან სიმბოლურია, რომ Audi TTS -ი სწორად დროულად გამოჩნდა. საქმე იმაშია, რომ „4 რგოლის“ მფლობელები საიუბილეო თარიღს აღნიშნავენ: 10 წელი გავიდა TT -ს I თაობის სერიული წარმოების დაწებიდან.

სულ ნანახია 131-ჯერ 
დამატებულია zak-ის მიერ 
+3 
ხმის მიცემა +1 

კომენტირებისთვის გაიარეთ ავტორიზაცია

 გამოკითხვა
რომელ საავტომობილო ბრენდს ანიჭებთ უპირატესობას?
ხმის მიცემა 
saitebi.ge
Verisign, Visa/mastercard Nova Technology, PayBox TerminalsNova Technology, PayBox Terminals Build on ProService CMS
ancient world wonders
Exec. - 0.133